نمایندگی سامانه پیام کوتاه |
اعطای نمایندگی پنل پیامک
کاربران میتوانند بدون صرف هزینه و وقت یک فرصت شغلی پر در آمد برای خود ایجاد کنند و همچنین میتوانند با فروش سامانههای پیامک متنی، درصدی از قیمت پنلها را به صورت سود دریافت کنند علاوه بر این از روشهای دیگر نیز میتوانند برای خود درآمد زایی انجام دهند.
***نماینده ما شوید و کسب درآمد کنید
***با اینترنت منزل خود کسب درآمد زایی کنید
***یک شغل بیدردسر و مطمئن داشته باشید
آراد بالک همواره در تلاش است با پشتیبانی و راهنماییهای مفید شرایط بسیار مساعدی را برای نمایندگان خود فراهم آورد در این جهت همکاران ما شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید کسب وکار خود را در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنید.
شرکت تمامی امکانات لازم را در اختیار نمایندگان خود قرار میدهد بنابراین برای شروع به کار نیاز به هیچ مهارت خاصی نمیباشد و تنها یک آشنایی نسبی با کامپیوتر و دسترسی به اینترنت کافیست!
بنابراین در کنار شغل اصلی خود و بدون نیاز به صرف زمان زیاد به مدیریت سامانه پرداخته و کسب درآمد کنید نمایندگان نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارند و هزینه نگهداری، به روز رسانی، و ... توسط آراد بالک، ارائه دهنده سامانه تامین میگردد آشنایی نسبی و یا حتی کم با فضای مجازی و اینترنت.
کاربرد پنل پیامک در شرکتها و کارخانجات
- معرفی لیست قیمتها
- معرفی نمایندگیهای جدید به مشتریان
- فراخوان مناقصات
- اطلاع رسانی محصولات جدید
- ارسال پیامهای مناسبتی
- برگزاری مسابقه و قرعه کشی
- دریافت نظرات مشتریان
- برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش
- ارسال اخبار و رویدادهای سازمان به همکاران و مشتریان
- یادآوری
- ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
- ارسال پیامک قدر دانی از حضور در همایشها و یا غرفههای نمایشگاهی
- ...
کاربرد پنل پیامک در نمایندگی های فروش خودرو
- اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
- اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
- ارسال پیامک با توجه به مناسبهای خاص
- انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش
- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
- منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
- معرفی خدمات جدید
- ارسال پیامها ی تبلیغاتی به مشتریان
- ارسال پیام بنا به مناسبتهای خاص
- برگزاری مسابقه و قرعه کشی
- دریافت نظرات مشتریان
- ارسال اخبار و رویدادها به همکاران و مشتریان
- اطلاع رسانی تخفیفها به مناسبت ایام خاص
- ...
کاربرد پنل پیامک در دفاتر زیارتی و سیاحتی و آژانس های مسافرتی
- معرفی خدمات جدید
- اعلام زمان حرکت کاروانها
- اطلاع رسانی تاخیر و یا لغو سفرها
- معرفی شعبه جدید به مشتریان
- ثبت نام متقاضیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی
- ارسال پیامها ی تبلیغاتی به مشتریان
- ارسال پیام بنا به مناسبتهای خاص
- اطلاع رسانی برگزاری جلسات قبل از سفر
- ارسال برنامهها در طول مدت سفر برای مسافران
- برگزاری مسابقه و قرعه کشی
- دریافت نظرات مشتریان
- ارسال اخبار و رویدادها به همکاران و مشتریان
- راه اندازی کلوپ پیامکی
- اطلاع رسانی تورهای لحظه آخری
- اطلاع رسانی تخفیفها به مناسبت ایام خاص
- ...
کاربرد پنل پیامک در بانکها
- اطلاع رسانی انواع سرویسهای ارائه شونده توسط بانک
- اطلاع رسانی شعب جدید
- اطلاع رسانی در خصوص مزایده و مناقصه
- ارسال پیامهای مناسبتی
- اطلاع رسانی از قرعه کشی و مسابقه
- اعلام برندگان جوایز
- دریافت نقطه نظرات مشتریان بانک بمنظور بهبود عملکرد
- برگزاری پرسش و پاسخ بمنظور پشتیبانی و رفع مشکلات مشتریان
- ارسال پیامک تشکر از ارتباط با بانک
- اعلام پیامک قدردانی از حضور در مناسبتها
- اطلاع رسانی در خصوص اعطای تسهیلات و انواع آن
- اطلاع رسانی در خصوص اعطای تسهیلات خاص با شرایط ویژه
- اطلاع رسانی از سرویسهای خاص برای مناسبتهای خاص
- ...
کاربرد پنل پیامک در سفارتخانهها
- اعلام تبریک و تهنیت به اتباع آن کشور و یا دیگر شهروندان
- اطلاع رسانی مناسبتهای خاص
- اطلاع رسانی دریافت بازخورد عملکرد بمنظور بهبود روشها
- برگزاری پرسش و پاسخ
- ارسال پیامک برای گروه خاص از اتباع
- برگزاری نظرسنجی
- اطلاع رسانی از برگزاری همایش، دیدارها، برنامهها و . . .
- اطلاع رسانی در خصوص اخبار و رویدادهای مهم
- اطلاع رسانی از تغییرات در سفارتخانه
- راه اندازی کلوپ پیامکی
- ...
کاربرد پنل پیامک برای صادرکنندگان کالا
- اطلاع رسانی محصولات
- اطلاع رسانی تغییرات در محصولات
- اعلام مزایده و مناقصه
- دریافت نقطه نظرات مشتریان
- اشتراک اخبار محصولات و صادر کننده
- برگزاری پرسش و پاسخ بمنظور بهبود روشها و عملکرد
- ارسال تائیدیه خرید کالا
- ارسال پیامک تشکر برای خریداران
- اطلاع رسانی برگزاری همایش و غرفههای نمایشگاهی
- اطلاع رسانی تخفیف (ویژه)
- اطلاع رسانی روشهای خرید برای مردم و نمایندگان فروش محصولات
- نظرسنجی
- دریافت نقطه نظرات مشتریان و نمایندگان فروش
- اطلاع رسانی از برگزاری مسابقه و قرعه کشی محصولات
- ...
کاربرد پنل پیامک برای، انجام امور مکاتباتی خارج از کشور
- اطلاع رسانی از نتیجه مکاتبات
- اطلاع رسانی از برنامه ها و موارد مرتب با درخواست
- اطلاع رسانی از زمان جلسه
- اطلاع رسانی زمانبندی و مراحل درخواست
- اطلاع رسانی از کسریها و نواقص مکاتبات
- ...
نمایندگی با امکانات و مشخصات مستقل از فروشنده:
در این حالت سامانه برروی دامنه مجزا ( www.domain.com ) و یا برروی زیر دامنه مجزا برروی دومین اصلی شما ( مثل sms.yourdomain.com ) راه اندازی خواهد شد. در همه بخشها اعم از صفحه اول تا تماس با ما و بخش های داخلی که کاربران سامانه با آن در ارتباط خواهند بود اطلاعات و محتوای موردنظر نماینده به نمایش در خواهد آمد.
مشخصا در هیچ قسمتی از سامانه نامی از آراد افزار قرار نخواهد گرفت و نماینده به صورت کاملا مستقل فعالیت خواهد کرد. حتی در صورت نیاز امکان ارایه DNS های اختصاصی نیز وجود دارد.
شرایط نمایندگی سامانه پیام کوتاه:
- هزینه نمایندگی سالیانه: ده میلیون ریال ( 10/000/000 ریال )
- میزان شارژ در پنل نماینده باید به میزان 1.3 برابر شارژ کلیه کاربران باشد.
امکانات پنل نمایندگی:
- امکان ارسال بین الملل به کلیهی شماره های موبایل اپراتورهای دنیا
- ایجاد / ویرایش / حذف کاربر جدید
- دسته بندی کاربران
- تعیین قیمت ارسال پیامک و یا امکانات پنل پیامک برای کاربران
- لیست تراکنش کاربران ( پرداخت آنلاین / افزایش و کاهش موجودی)
- مدیریت شماره حسابها
- مشاهده و تایید یا عدم تایید فیشهای بانکی کاربران
- پرداخت اینترنتی ( بانک ملت / پاسارگاد / پارسیان / سامان / زرین پال )
- امکان شارژ پنل مدیریت از طریق فیش بانکی
- مشاهده کلیه تراکنشها با مدیریت سیستم
- مدیریت منوهای سایت
- مدیریت اخبار و رویدادها
- امکان ایجاد صفحات ثابت به صورت نامحدود
- مشاهده پیامکهای ارسال شده به تفکیک ارسال کننده / کاربر / دریافت کننده و یا درگاه ارسالی
- جستجو در پیامکهای ارسال شده
- مشاهده لیست پیامکهای دریافتی از طریق سامانه
- جستجوی کاربران
- امکان ارسال پیام عمومی به کاربران از طریق سامانه و دهها امکان رایگان و متفاوت ...
کلیه این موارد بدون نیاز به دانش فنی خاص و در محیطی ساده و سریع برای شما فراهم شده است.
نماینده به صورت مستقل و بدون محدودیت امکان تعریف انواع کاربر, پکیج های کاربری, هزینه ارسال پیامک و ارایه خدمات زیرنمایندگی و دیگر موارد را خواهد داشت. شما ميتوانيد بر اساس امکانات موجود در پنل اصلي نسبت به درست کردن پکيج های مختلف با سليقه خود اقدام نماييد.
به عنوان مثال بستههاي برنزي، نقره ايي، طلايي و … بوجود آوريد که هر کدام از آنها شامل يکسري از امکانات بوده و هر يک قيمت متفاوتي داشته باشند و يا براي تک تک امکانات قيمت جداگانه ايي تعيين کنيد.
شما ميتوانيد بر اساس جدول ويژه تعرفه ارسال، اعتبار ريالي ( جهت ارسال SMS ) از ما خريد کرده و خودتان نسبت به توليد جدول مشابه با رديفها و تعرفههاي متفاوت براي مشترکين خود اقدام نماييد.
شما ميتوانيد در هر لحظه از شبانه روز به صورت آنلاين براي مشترکين خود پنل بسازيد، اعتبار شارژ کنيد، امکانات سامانه آنها را تغيير دهيد، ارسال و دريافتهاي آنها را ببينيد و ... يا در صورتي که خودتان به تعداد پنل بيشتر و يا شارژ اعتبار و ... نياز داشتيد به صورت آنلاين از این امکانات برخوردار شوید.
تمامي پرداختهاي مشترکين شما ( بابت شارژ اعتبار و ... ) به حسابهاي خود شما که در سامانه تعريف خواهيد کرد ( پرداخت آنلاین بانکهای ملت/ پاسارگاد / سامان / پارسیان / پی لاین و زرین پال و ثبت فیش بانکی ) واريز ميشوند و شرکت آراد افزار هيچگونه دخل و تصرفي در اين زمينه نخواهد داشت. شما هيچ هزينهايي جهت سرمايه گذاري، برنامه نويسي و ... نخواهيد پرداخت و تمامي اين موارد بر عهده شرکت آراد افزار است. تمامي به روز رسانيها و ارتقاءهاي فني سامانه توسط شرکت، براي شما و مشترکين شما بصورت رايگان در دسترس خواهد بود. در يک جمله اين طرح تجارت بي دردسري است که تمامي ابعاد آن با سليقه و مديريت شما برنامه ريزي و اجرا خواهد شد.
( لطفا DNS های دامنه را برروی ns1.aradvasbulk.ir / ns2.aradvasbulk.ir تنظیم نمایید )
- در صورتی که از سابدامین مثل( sms.google.com )استفاده مینمایید یک A Recordدر پنل میزبانی وب سایت خود ایجاد و این A Record را به آدرس آی پی94.232.174.47متصل نمایید .